Remontas
Remontuoti avariją patyrusį laivą reikia bet kokiu atveju. Išeiti iš avarijos vietos pėsčiomis būna sudėtingiau, negu išplaukti upe.
Sunkiausias atvejis, kai po avarijos trūksta dalies laivo apvalkalo, bet ir jį galima pakeisti impregnuotos medžiagos ar net brezento gabalu (pavyzdžiui, sėkmingai gali būti panaudota „sidabrinės" palapinės medžiaga). Baidarės, o tuo labiau plausto karkasą galima pakeisti, jei prie upės yra medžių. Sudėtingiau darytis naujus španhoutus, tačiau ir juos galima iš storesnio medžio kamieno ištašyti kaip ištisinę diafragmą skersai baidarės, perimetru pritvirtinant sulūžusio španhouto liekanas su tvirtinimo detalėmis. Falšbortus galima pakeisti tašeliais, prie kurių dėką teks tiesiog prikalti. Stringeriai ir kilsonas nesunkiai pakeičiami plonomis kartelėmis. Smulkūs lūžimai sutvarstomi, abipus lūžio vietos pririšant šiną. Jungimo mazgai gali būti pakeisti vielos ar izoliacinės juostos suveržimais. Ilgi plyšiai apvalkale prieš klijuojant susiuvami. Siuvama „aštuoniuke" (adata duriama tik iš vienos apvalkalo pusės, kiekvieną kartą grąžinant ją per plyšį). Apvalkalo paviršių prieš klijavimą galima nuvalyti ir pašiurkštinti švitriniu popierium, bet geriau aštriu peiliu, ypač kai dirbama šalia susiūto plyšio. Prieš juos užklijuojant, pripučiamų valčių balionų vidų reikia gerai išdžiovinti (saulėje ar aukštai virš laužo, dūmuose).
Norint atlikti visą šį remontą, būtina turėti ir avarijos metu išsaugoti (!) remonto rinkinį.
Baidarininkų grupėje ekipažo remonto rinkinyje turi būti virvučių, izoliacinės juostos (bandažams), siūlų, adatų, guminių lopų ir klijų; iš įrankių - plokščios replės ir kišeninis peilis. Baidarėms su polivinilchlorido apvalkalu - atitinkamų lopų ir įrankis jiems privirinti (įkaitintas lauže kaltas pertraukiamas tarp apvalkalo ir lopo; šiuo atveju plyšiui užsiūti netinka kaproniniai siūlai: jie išsilydys). Grupiniame remonto rinkinyje turi būti didelių gumos ir brezento lopų, universalių klijų, minkštos vielos, vinių, veržlių, varžtų, medvaržčių atsuktuvas, kaltas, grąžtų rinkinys (su rankena jiems), pjūklelis metalui, vienarankis pjūklas, turistinis kirvukas.
Pripučiamos valtys yra be karkaso, todėl jų remonto rinkinyje būna tik siūlų, adatų, gumos ar gumuoto audinio bei brezento lopų, klijų, virvių.
Plaustininkai remonto rinkinyje vežasi kirvių (1-4), pjūklų (dvirankių - 1-2), replių (plokščias ir aštrias), platų kaltą, vinių, vielos, virvių, brezento lopų. Pripučiamam plaustui papildomai reikia gumos lopų, klijų, pompos.
PLAUKIMO PRIEMONĖS: Plaukimo priemonės parinkimas ⚬ Medinės valtys ⚬ Baidarės ⚬ Pripučiamos valtys ⚬ Katamaranai ⚬ Plaustai
TURISTINIAI VANDENS MARŠRUTAI: Maršrutų sudėtingumas ⚬ Populiariausi vandens turizmo rajonai
GRUPĖS PASIRUOŠIMAS KELIONEI
KELIONĖS PLANAVIMAS: Duomenys apie kelionę ⚬ Kelionės trukmė ⚬ Kelionės grafikas
INVENTORIAUS PARUOŠIMAS KELIONEI:Asmeninis inventorius ⚬ Ekipažo ir grupės inventorius
VANDENS TURIZMO TAKTIKA: Prieigos ⚬ Stovyklavimas. Dienos režimas ⚬ Plaukimas ⚬ Kliūtys ⚬ Žvalgyba ⚬ Avarijos ⚬ Orientavimasis
VANDENS TURIZMO TECHNIKA:
Srovės poveikis laivui ⚬ Baidarės valdymas ⚬ Plausto valdymas ⚬ Pripučiamos valties valdymas ⚬ Remontas